مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

دوستانه برو، شهر پر از توست!!!!!!!!!!!

ارتباطی که به لجبازی های بچگانه برسه...

به نبودن های بی تفاهم

سلام آقای رئیس

چند روز پیش داشتی از من تعریف می کردی که مثلا من کاری رو با ملاحظه انجام نمیدم

بچه ها میگفتن وقتی با آون صدای عصبانی و بلند صدام زدی چشام داشته می زده بیرون!

بماند که بر و بچه ها قلبمو ندیدن!!!

 

:((

سرطان خر است!

1393/08/08

خریدمت☺

700d 

24-105 

تهش: تنهایی...

وقتی کسی بخواد از تو لذت ببره، قائدتاً تو ام لذت می بری.. یعنی باید همه چی دو طرفه باشه.. 


حرفِ مونده و در نمی آد!


اینکه بودنِ کسی رو بخوای اما نه به هر شکلی.. اینکه دیکتاتوریِ محض باشی و تنهایی ات بچربه به همه ی خواستن هات!


حرفِ مونده و در نمی آد!


اینکه دلت برا یِ لحظه هایی، یه قربون صدقه رفتن هایی، یه حس های با هم بودنی قنج بره، اما بازم از موضعِ ت پایین نیایی! نپذیری و تنهایی...

:)

دیگه دارم می خرمت.. حس خوبی دارم... :)