مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

عاشقتم جووووووووووووووووووون

یعنی کافیه تو بیای خونه! دیگه خونه کن فیکون می شه! خدا نکنه از مسافرت بیای! حالا زیادم فرقی نمی کنه از کار بیای یا از مسافرت یا هر جا! کلا استاد این هستی که رسیدی خونه دونه دونه پله ها رو از دم یه چیزی بندازی توش! عاشـــــــــقتم جووووووووووووووون روزتم مبارک...

می دونم هوامو داری خدا...

از اینکه رسما بهم می گید دروغ بگم حالم بد شد! اینه اون جهان بینی تون؟ درسته قول دادم که دروغ بگم! ولی می زنم زیرش. من سعی می کنم راستشو بگم. خدا هم هوا داره. مطمئنم...

چرا؟

چرا من باید درگیر نگاه تو بشم که الان نباشی؟ چرا عکساتو دارم؟ چرا می شینم نگات می کنم؟ چرا اینا رو اینجا می نویسم؟

اعصاب ندارما!

یه وقتای بعضیا رو اعصابن! نکنه یه وقتای منم رو اعصاب باشم! چه حس بدیه!

نمی فهمم!

من نمی فهمم چرا کارتون رو انجام می دید که بعد بشینید عکس العمل من رو ببینید! بعد که دیدید حالمو از خودم می پرسید! اصلا متوجه نمی شم! شما می دونید کجای کار گیره دست می ذارید رو همون نقطه، میدونید من چه طور ناراحت می شم اما دقیقا خودتون اونجا شاد می شید و من ناراحت. بعد که ناراحت می شم می پرسید ناراحت شدی سعیده؟ اخه پرسیدن داره؟ اصلا نمی فهممتون! یه وقتای به یه چیزای شک می کنم! یه وقتای بد فکر می کنم در موردتون .امیدوارم ببخشید منو!

بیجاره بچه ها!

بچه رو در حد گریه نشوندنش دعوا کن، بعد که گریه اش بند نمی آد بشین التماسش کن که ساکت بشه!چون باباش خوابه! دارم به این فکر می کنم که نکنه این همه مءن می کنم سرم بیاد! نکنه منم حوصله ی شیطونی بچه رو نداشته باشم؟ نکنه... نکنه...

نمی سازیم!

ادامه ی پست قبل! اما این روزا با تو هم درگیر می شم! اصلا به هم نمی سازیم. من یه چی می گم تو یه چی دیگه! اخرشم من باید کوتاه بیام! اعصاب نداری! پتو رو مثل همیشه ندوختم! نمی دونم ببینی اش چی می گی اما قطعا اینکه کسی مثل تو فکر نکنه کار نکنه اشتباه می کنه!

دعوا؟ :(

یه وقتای دعوای شما دو تا نمی فهمم! همین طور گیر می دین به هم و سر یه چیز بی خودی هی داد می زنید! هی جیغ می زنید! این موقع ها همش دارم فکر می کنم که منم ...؟ اصلا دوست ندارم این اتفاق بیفته، اصلا دوست ندارم سر یه چیز بی خودی سر کسی که دوستش دارم داد بزنم، کسی که یه عمر کنارمه... شاید یه عمر هم نه. حتی یه ثانیه! یه جاهایی حق با یکی تون هستا اما سعی می کنم دخالت نکنم حتی اگاه مجبور باشم بشینم بهون گوش بدم!

منو ببخش. باشه؟

نمی دونم کی؟ اما همین روزاست که به خاطر تمام بد گمانی ها یا بهتره بگم گمان های بدی که بهت دارم و داشتم ازت رسما عذر خواهی کنم. امیدوارم منو ببخشی... سخت نیس معذرت خواهی. نپذیرفتن تو سخته...

منو ببخش. باشه؟

نمی دونم کی؟ اما همین روزاست که به خاطر تمام بد گمانی ها یا بهتره بگم گمان های بدی که بهت دارم و داشتم ازت رسما عذر خواهی کنم. امیدوارم منو ببخشی... سخت نیس معذرت خواهی. نپذیرفتن تو سخته...

شرطی شدم؟!

درسته حرفتو گوش نکردم، اما تو ام هی نگو یادت باشه گوش نکردی! اصن یادت می اد من همش حرفتو گوش کرده باشم؟ که این یکی رو هی می گی؟ باور کن من یاد نگرفتم حرف گوش کن باشم. یه جورای هر کار دلم بخواد می کنم. یه جورای مثل اون موقعی هستم که دعوا می شه دیگه غصه نمی خورم،‌برا چی غصه بخورم؟ برا چی؟ هان؟ البته تو همه ی زمانی که دارم غصه نمی خورم یم دونم که یه جایی یه روزی این غصه نخوردنه یه جایی تاثیرشو می ذاره. یه جایی از پا می ندازه آدمو. از پا هم نندازه یه جایی ادمو گیر میندازه!