مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

حکمت؟؟؟؟؟

نه که میشنوم عنق ترین آدم روی زمین میشم!

مثل امروز که رئیسی ات گل کرد و نذاشتی فردای تعطیل میاییم


و انگار که آدم با آدم فرق کنه


همه را به کیش خود پنداری

رئیسی که باش!


منم آدمم 

حرصام سر روحت خالی کردم!


با مامانی...

کنار بخاری چپیده باشیم به هم و بخوام جا به جا بشم... سخت باشه 

از خنده بترکم و اشک از چشام بزنه بیرون و با خنده های تو همراه بشم و یادم بیاد چقدر سخت می خندم و سعی کنم بخندم و خودمو تو دل شادی کوچولویی که درست شد بندازم و ... بگم:

خدا خونمونو بزرگ کنه....

خونه 250 متری مونو..

:-))))))

ممنون خدا برای بودنت...

مهم نیست چقدر پول داریم یا مهم نیست چقدر خرید کردیم مهم آینه که چهارتا یی رفتیم تو ی مغازه و هر کی هر چی خواست برداشت گفت من اینو می خوام. .. همگی... دور همگی... با خنده و مهربونی... با یه حس خوب دوست داشتن. .. همین چند دقیقه پیش... همین لحظه هایی که خدا پیشمونه. .. شکر خدا جان...