مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

داداشی داداشی که میگن یعنی داداشم

اینکه همین طوری 

یه هویی 

بیایی بگی  هر حرفی رو هر جایی نزن

به هر کسی نگو 

که بگی کسی نمیاد بگه زن و شوهر چی به هم می گن 

اما میگن بین دو تا آدم بی ربط چی گفته میشه 

اینکه حواست هست

شاید ناخواسته. ..

یعنی خدا هوامو داره 

یعنی تو رو به من داده که حس کنم تنها نیستم

زیادی بیدار موندم!

اینکه هی  حس هات هر روز سخیف تر از دیروز و رفتار هات هم....

ستمه سعیده 


باید سعی کنم شب ها زودتر بخوابم! 


واگر نه به زودی 

روح 

یا 

جسمم 

نمی دونم 


اما یکی اش 

اون یکی رو نابود می کنه!


دماغم راه افتاد!

یکم دیگه سوال جواب کنید برای تصمیمی که باید بگیرم برای زندگیم قطعا امشب یکی از شب های گریه دار خواهد شد!

روسا که انگار یادشون رفته درخواست من چیه 

مزه پول رو دوست دارم! !!!!

و برنامه برای درس ندارم! 

و این اوج کج فهمی من از یک تصمیم درست برای زندگیمه! 

میدونم گریه کردن فایده نداره. ...