مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

لطفا داد نزن

خوبیش اینه که به دیدنت که فکر می کنم دلم شاد میشه

چقدر بد که امشب اینجا داره با این حرفا املود میشه

ولی باید یادم بمونه

تو  خونه شما دعوا

اینجا هم دعوا

سر چیزای که دوست دارم باشه تو مهریه ولی نیست

سر اینکه یادتون بره چک بیارید

سر اینکه خب حالا نیاوردید ولی داد میزنی

سر اینکه هر دادی که میزنی تمام تنم می لرزه

سر اینکه دوست ندارم یک کسی پای سفره عقدم باشه ولی هست

سر اینکه امشب قشنگ ترین شبه ولی اشک داره

حرص داره

لج در بیاری داره

پاهام داره میلرزه



دیروز روز عجیبی بود

بعد از اینکه یک گل با قیمت مناسب گیراوردیم

  سفارش دادیم

به قول تو خودم دارم برای خودم سفارش میدم

یک چیزای داره تند تر از حد درستش پیش میره

می خوای

هیچی نمی گم

زیاده روی می کنی

همراهی ات می کنم

حالم بد میشه

بحث میشه

سرم درد می کنه...

.

.

.

سه روزه که کیک خریدیم دور هم خوردیم

از شنبه هم دچار یک زندگی روتین میشی