مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

*مثل قبل...

امپراطور: دونگ یی ازت می خوام که وقتی با من هستی مثل قبل با من رفتار کنی! 

دونگ یی: آخه من چه طور می تونم ... 

 

"یه حس شیرینی داشت این دیالوگ برای من که خیلی دوسش دارم"

نظرات 3 + ارسال نظر
S...S 1391,04,31 ساعت 15:47

من این جناب امپراطور و دونگ یی رو نمیشناسم که

چه شکلکای باحالی :دی

من اینجا که میام اینقدر آروم قدم برمیدارم که نگو

فیلمه که شبکه 3 پخش می کنه!
دونگ یی اسمشه.

S...S 1391,05,01 ساعت 14:36

من از این فیلما دوست ندارم

این همه جومونگ طرفدار داشت من یه قسمتشم ندیدم

ولی این قشنگه.
یه جورای طنز هم هست...
عین اون همش جنگ نیستش

هادی 1391,05,01 ساعت 17:45 http://dehnobam.blogfa.com

سلام اتفاقا خانمم خیلی کیف کرد از این دیالوگ اشکش در اومد

سلام
برای من خاطره انگیزه بیشتر...
ممنون که اومدید...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.