مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مال من مال تو...

دیشب حالمو خوش کردی امشب خراب! 

بی جنبه نیستم گلم، عزیزم،‌فدای من تو بشم الهی... 

ولی آخه چند بار؟  

چند بار بهت بگم از این کارت خوشم نمی آد؟ 

چند بار به رفتارت اعتراض کنم و لب گزیدن ببینم و هیچی نگم؟ گرچه هر بار یه چیزی گفتم! ساکت بلد نیستم بشینم!

آره مال من نبود،‌بی منطق باشم می گم اون تیکه اش به ناممه، پولشو دادی که دادی! 

 به من چه!

می دونی دارم به اون روزی فکر می کنم که شنیدی باید مواظب بود! 

اما نشنیدی چه طوری باید مواظب بود! 

تحملم کم نیستا... اما ... 

اما ندارم! بذار رک بگم، زور بهت نمی گم،‌بخوام بگم بلدماااا ، اما نمی گم،‌خودت خوب می دونی که می تونم زخم بزنم! اما نمی زنم! اصن اینا رو هم نمی خونی که بخوام حرف اضافه ای بزنم! 

بی خیال پس! 

 

اما اینو ننویسم اصن نمی شه! 

وقتی کارت اشتباهه لطفا فلسفه نپیچ! خودمم این طوری ام ها! ولی تو این طوری نباش! 

هه 

خودمم می دونم فلسفه پیچ بزرگی ام! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.