مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

حقم نیس...

حق به جانب که حرف می زنی  

منو ذی حق که نمی دونی 

لجم رو درآوردی... 

برم بگم بیان از تو یاد بگیرن اونا که بلد نیستن 

 

می نویسی برام درست 

نمی خوام ببینمشون درست یا غلط 

همپای تو نیستم درست 

اما حق بهت نمی دم که با حرف من برا خودت توهین سر هم کنی و ... 

من و غرور و ... ابهت ... 

همه ی من رو زیر سوال ببری ...   

راستی یادم رفت! اینجا می گم! شایدم قبلا گفتم، نمی دونم! 

یه ماچ از طرف من به اونی که اونقدر خوشگل خوشگل منو خندوند بکن... 

 

اصلا هم لازم نیست که اول و آخر این نوشته به هم مربوط باشناااا 

هیـــــــــــچ مهم مهم نیست. 

مهم تویی... 

که تا یادم می آد رفتار من، تو ذهنت، توهین آمیز بوده و احتمالا هست... و شاید خواهد بود...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.