مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

الحمدالله رب العالمین

محبت کجای دل بابایی هست که میگه بابا و مامان احمقن  که این همه کار می کنند برای بچه؟ 

محبت کجای دل من باشه وقتی نمی بینم؟ 



نا شکر نیستم 

مثل همیشه باید بگم از روی نادونی حرف زد

منم از روی نادونی و بی منطق شنیدن  صدام رفت بالا




به این هم فکر می کنم که زندگی کاری با ما کرده که یه بابا چنین حرفی بزنه 

که من پول در بیارم برای لذت خودم

اون در بیاره برای ما که درستمون کرده

من از بار مسئولیت خانواده جدید بزنم 

و راحت این شکلی زندگی کنم

کار ، استراحت، کار، گاهی تفریح 

و دعوا!


میگی تا کی باید نون مارو بدی؟

نمی دونم 

می تونی ندی

گشنگی نمی میریم 


نمی دونم چرا نون برای دندون بقیه دادی خدا 

ولی بابای من فکر می کنه خودش داره نون منو میده 


تصمیم های بزرگ این طور وقت ها گرفته میشن

اینکه تنهایی و این جا موندن و این دعوا به از آدم جدید و. .. مرد جدید! 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.