مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

یادم رفت جمله ی این روزهام!

این روزها به شدت حافظه ام غفله!

اگر حافظه ماهی به 6 ثانیه برسه مال من به زیر 6 ثانیه هم نمی رسه!

مثلا همین الان قبل از ارسال پست قبلی خواستم در مورد چیزی بنویسم و تموم کردم پست قبلی رو ولی یادم رفت چی بود :(((

دو روزه یک کتاب فکسنی دستم گرفتم چون باید شروع کنم دوست شدن با کتاب

چون حرف زدن از مرگ جز لاینفک فکرم شده اما فکر کردن به دانشگاهی که از این شهر خیلی دور باشه دولتی هم باشه بد جور داره رو مخم می ره

که داشته باشمش

ولی با این حافظه و این قدرت تمرکز نابود باید یکم راه بیام

کتاب روی ماه خدا رو ببوس رو گرفتم دستم

با امضای مستور

آسته آسته می خونم این فسقلی رو

هر چند تلویزیون رو که خاموش کردم و رفتم تو بحر کتاب، خواب منو از اون بحر درآورد برد در بحر بی خبری!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.