مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

مغزِ بادامیِ نَنه 5

من؟ یک سعیده...

بهره وری مدرن مثلا!

الان هم می خوام بنویسم هم وقتی حسه تمام و کمال مال اینجا نیست نمی خوام بنویسم 

ولی می خوام بنویسم

حسه وقتی اینستاتو جستم ی هو اوج گرفت 

نمی دونم چی شد 

از دیدن دوچرخه و طبیعت و... دلم خواست 

پر شدم از حس رفتن شاید 

نمی دونم چم شد

ولی خیلی خوب بود 

حس اولین سفر کوتاهم اومد تو ذهنم 

که تو ذهنم هر روز میگم فلان زمان...

شاید پر شدم از یک جور تونستن 

نمی دونم

بعدشم که پیام دادی شبکه ورزش و تور دوفرانس رو ببینم 


کنترل رو از مامان گرفتم و سعی کردم حس خوبی از برنامه بهش برسونم 

باید اونم از حس خوب من پر بشه.

باید مثل همیشه حامی بشه برام 

پشتم سفت باشه به حسش 



* حسی تمام و کمال برای اینجاست که هیچ جایی گفته نشه 

به هیچ کس نگفته باشم 

نتونم بگم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.